Taburete, Maldita Nerea, Juan Magan i Cepeda, nous artistes confirmats per al Mar de Sons
El festival se celebrará els dies 30 de juny, 1 i 2 de juliol en el recinte de festivals de Benicàssim
El festival Mar de Sons segueix ampliant el cartell d’artistes per a l’edició de 2022, que se celebrarà a Benicàssim els dies 30 de juny, 1 i 2 de juliol. Aquest dijous, l’organització ha confirmat l’actuació de Taburete, Maldita Nerea, Juan Magan, i Cepeda.
El director artístic del festival, Tony Aguilar, ha explicat que el festival “és una gran oportunitat per a gaudir d'una gran varietat d'estils de música, com es pot comprovar en els quatre nous confirmats que se sumaran en diferents jornades”.
Aquestes incorporacions s'afigen a altres artistes ja confirmats, com Sebastián Yatra, Ana Mena, Coque Malla, Pignoise, Varry Brava, DJ Nano, Mario Vaquerizo, Bombai, Sandra Groove, Blackpanda i Generación Z.
Per a adquirir les entrades, o el bo combinat de dos dies o de tres, cal anar a la pàgina https://www.mardesons.com/.
Més llegit
-
Educació publica el calendari d'admissió i matriculació per al curs 2026-2027
-
Trump anuncia que tallarà tot el comerç amb Espanya perquè "és un soci terrible"
-
Pérez Llorca suma a la baixada d'impostos a la Comunitat Valenciana les noves deduccions a la música, pioneres a Espanya
-
Omplir el depòsit este dimecres resulta fins a 10 euros més car que ahir per la guerra al Pròxim Orient
-
Tràfec de gent a les gasolineres per a afanyar-se a omplir el depòsit abans que pugen els preus
-
Els trenta membres de l'expedició júnior del València Basket arriben a Turquia des d'Abu Dhabi
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
04.03.2026 | Les notícies del migdia
-
04.03.2026 | Amunt i avall | Segona Part