Sis candidatures valencianes opten als Premis Max
Aquest dilluns se celebra a Valladolid la gala de lliurament d'aquests guardons a les arts escèniques.
Aquest dilluns, el Teatre Calderón de Valladolid acull la gala d'entrega dels Premis Max, els més importants de les arts escèniques, amb sis nominacions de la Comunitat Valenciana.
La representació valenciana recau en aquesta XXII edició en les candidatures de la companyia Ananda Dansa, amb el seu espectacle ‘Divines paraules’, i fins a quatre muntatges en la categoria Millor Espectacle Revelació.
Una altra secció amb important presència de la Comunitat Valenciana és la de Millor Espectacle Revelació, on en aquesta primera selecció figuren 'Defectes especials' d'Adrián Bellido; 'El Pacte' de Bullanga Companyia Teatral; 'Genovese', de Groc Teatre; i ‘Instruccions per a no tenir por si ve la pastora', de la Ravalera Teatre.
Amb ells, completen el repertori valencià, Adrián Bellido ('Defectes especials'), Mafalda Bellido ('Chucho'), Adrián Novella ('El pacte') i l'autora catalana establida a Castelló Núria Vizcarro ('Instruccions per a no tindre por si ve la Pastora'), tots ells en Autoria Revelació; Jaume Policarpo, que fa doblet per l'adaptació i el disseny de l'espai escènic de 'La Celestina'; Carles Chiner per la seua composició musical per a 'Amelia'; la direcció d'escena de Víctor Sánchez en 'Una vida americana'; el vestuari de Pascual Peris per a 'Amelia'; la il·luminació de Juanjo Llorens en 'El curiós incident d'un gos a mitjanit' i Silvia Valero, com a protagonista de 'Cuzco'.
D'altra banda, el comité organitzador ja ha concedit el Premi Max Aficionat del 2019 a la companyia del Pinós Taules Teatre.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'evolució de l'incendi a la Vall d'Uixó
-
Rescaten un xiquet assentat sobre un aparell d’aire condicionat exterior al pis 21 d'un edifici de Benidorm
-
L'incendi forestal de Benifairó de les Valls, a pocs quilòmetres del foc de la Vall d'Uixó, queda estabilitzat
-
L'incendi de la Vall d'Uixó obliga a desallotjar més de 16.000 persones mentre continua fora de control
-
Extingit l'incendi de vegetació prop de l'Oceanogràfic que ha generat una gran fumeguera visible des de diversos punts de València
-
Tres joves valencians creen una 'start-up' que ja ha estalviat prop d'un milió d'euros en factures de llum i gas