Mor l'escriptor Javier Marías als 70 anys
L'autor de Corazón tan blanco ha recollit multitud de premis durant la seua carrera
Aquest diumenge, a primera hora de la vesprada, a Madrid, ha mort l'escriptor Javier Marías als 70 anys per complicacions d'una pneumònia, per la qual estava ingressat des de fa més de quatre setmanes.
El passat 14 d'agost, la família va publicar un breu comunicat a través de l'editorial Alfaguara en què explicava que l'escriptor patia una "afecció pulmonar" de la qual estava en "procés de recuperació".
Marías és autor d'un total de 16 novel·les amb les quals ha guanyat diversos premis, com El hombre sentimental, Premi Ennio Flaiano; Todas las almas, Premi Ciutat de Barcelona; Corazón tan blanco, Premi de la Crítica, IMPAC Dublin Literary Award, Prix l'Oeil et la Lettre; o Mañana en la batalla piensa en mí, Premi Rómulo Gallegos, Prix Femina Étranger, Premi Mondello i Premi Fastenrath.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana