El miler d’entrades per a assistir a la primera semifinal del Benidorm Fest s'esgota en nou minuts
Les de la segona semifinal eixiran a la venda l'11 de desembre i les de la gran final, el 18 de desembre
Les 1.000 entrades disponibles per a assistir a la primera semifinal del Benidorm Fest 2024, que han eixit a la venda aquest dijous a les 12:00 hores a la botiga oficial del festival, s'han esfumat en només nou minuts.
RTVE ha destacat que, com a prova del "gran interés" que genera el Benidorm Fest, en l'estrena de la plataforma de venda ha registrat aquest dijous més de 3.000 visites en el moment de l'eixida a la venda de les entrades. A més, s'ha produït un pic d'usuaris connectats simultàniament de 1.276 persones, segons xifres facilitades per Enterticket, responsable de la comercialització i distribució de les entrades de l'esdeveniment.
Al marge d'Espanya, s'han connectat usuaris en països com el Japó, els Estats Units, Finlàndia, Suïssa, Alemanya, Romania, Polònia, Letònia, Hongria, els Països Baixos, França, Anglaterra, Suècia, Itàlia, el Marroc i Portugal.
Les entrades de la segona semifinal eixiran a la venda l'11 de desembre i les de la gran final, el 18 de desembre; totes dues a les 12.00 hores.
A més de les entrades, RTVE ha llançat per primera vegada la botiga oficial del Benidorm Fest, on els seguidors del certamen trobaran en una mateixa plataforma tots els articles promocionals del festival, així com les entrades per a les diferents gales. Els productes més venuts des que està activa la botiga oficial del Benidorm Fest són el CD (en prevenda), la samarreta oficial i les dessuadores.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
València ja ha escollit les 26 candidates a fallera major de València del 2027
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx
-
L'Ajuntament de Madrid rebutja l'oferta d'Urbagestión perquè "no complix els requisits del programa ReViVa"
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
26.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
Terra de festes | Jacarilla, La Vilavella i Vallanca
-
Doc Martin | Sobreviviré