El Low Festival revela la distribució per dies de la nova etapa a Torrevieja
Kasabian, The Hives, Editors i Dani Fernández encapçalen el cartell del festival, que se celebrarà del 31 de juliol al 2 d’agost al parc Antonio Soria
El Low Festival ja ha revelat la distribució per dies de la nova edició del 2026, la primera que celebrarà a Torrevieja després de la nova etapa iniciada al parc Antonio Soria. El festival tindrà lloc del 31 de juliol al 2 d’agost i reunirà més de cinquanta artistes nacionals i internacionals en una programació que combinarà indie, rock, electrònica i pop.
El festival ha presentat oficialment la nova edició en un acte celebrat este dilluns al Hard Rock Hotel Madrid, amb la participació del director del festival, José Manuel Piñero; el regidor de Patrimoni i Joventut de l’Ajuntament de Torrevieja, Domingo Paredes, i el responsable de continguts de Mahou, David Pejenaute.
Els responsables han destacat l’impacte cultural, turístic i econòmic que tindrà el festival a la ciutat alacantina en els pròxims anys. Les entrades de dia ja estan disponibles des de 37,99 euros més gastos de gestió, mentre que els últims abonaments generals i VIP continuen a la venda a un preu de 70,99 euros a través del web oficial del festival.
Divendres amb Kasabian, Fangoria i Veintiuno
La jornada inaugural, el 31 de juliol, estarà encapçalada per Kasabian, una de les grans bandes britàniques de les últimes dècades. El cartell del divendres inclou també Fangoria, Veintiuno, Iván Ferreiro, León Benavente, Ginebras, Ladilla Rusa o Rufus T. Firefly. També hi actuaran La Plata, Papa Topo, Parquesvr i altres propostes emergents.
The Hives, Editors i Love of Lesbian lideren el dissabte
El dissabte 1 d’agost estarà protagonitzat per The Hives, Editors i Love of Lesbian, que arribarà al festival amb la seua gira de comiat. La programació del segon dia també inclourà Alcalá Norte, Ojete Calor, Cycle, La Paloma o Pablopablo. En l’apartat electrònic actuaran, entre altres, Isaac Corrales, Bailamamá i Oro Jondo.
Dani Fernández i La Casa Azul tancaran el festival el diumenge
La clausura del festival, el diumenge 2 d’agost, estarà liderada per Dani Fernández, La Casa Azul i Sidonie. El cartell del diumenge es completarà amb noms com Barry B, Depresión Sonora, Natalia Lacunza, Aiko el Grupo o Repion.
L’organització ha avançat que encara queden noves confirmacions per anunciar.
Més llegit
-
Amenaça de despreniments i risc en cas d'incendi, les conclusions de l'informe que ha tancat el Principal
-
Arriba a La Fe la màquina de protonteràpia donada per la Fundació Amancio Ortega, que començarà a funcionar en 2027
-
El Tribunal Suprem confirma els quatre anys de presó per a Santi Mina per un delicte d'abús sexual
-
La incidència per covid-19 creix més del doble durant l'última setmana a la Comunitat Valenciana
-
Condemnen a dèsset anys de presó El Mauri, germà d'Antonio Anglés, per segrestar i torturar un home
-
Un alt càrrec "creu recordar" que Pradas va preguntar per l'ES-Alert vora les 17:30 h al Cecopi, pel risc de Forata
Més vist
Més escoltat
-
23.09.2026 | 90 minuts
-
Capítol 5: Del clic a la botiga; com està canviant la manera de comprar
-
22.09.2026 | Paula Simó: les residències musicals, el nou motor del turisme cultural?
-
22.09.2026 | Psicologia amb David Peris: la segona estrela al futbol base
-
22.09.2026 | 90 minuts
-
22.09.2026 | TOT PER L'AIRE | Tercera Part