L'estació madrilenya d'Atocha rebrà el nom d'Almudena Grandes
El govern té la intenció de canviar el nom d'altres de les principals estacions ferroviàries d'Espanya
L'estació ferroviària madrilenya de Puerta de Atocha, una de les dues més grans de la capital, canviarà el seu nom pel de l'escriptora Almudena Grandes, possiblement abans que acabe l'any.
Així ho ha anunciat aquest dijous la ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, en una conferència organitzada per Europa Press, en la qual ha expressat la seua confiança que el canvi de nom puga completar-se enguany mateix.
A més, ha afegit que la intenció del govern és modificar el nom d'algunes de les principals estacions ferroviàries d'Espanya enguany, per a posar-li noms de dones a les quals la història no ha donat prou visibilitat.
Aquesta acció es duu a terme per a ''visibilitzar el compromís del govern amb la igualtat i les polítiques de gènere'', ha afegit la ministra.
Més llegit
-
Educació xifra en un 32% el seguiment de la segona jornada de vaga indefinida, que els sindicats eleven al 75%
-
Un passatger espanyol de l'Hondius dona positiu provisional per hantavirus al Gómez Ulla
-
Educació torna a emplaçar els sindicats a la taula de negociació "sense soroll de fons"
-
Educació xifra en un 50,12% el seguiment de la primera jornada de vaga indefinida en l'ensenyament, que els sindicats eleven al 90%
-
Jornada de cel cobert i tronades amb possibilitat de graníssol a l'extrem nord
-
La pista de Silla, la d’Ademús a València i l’A-70 a Alacant acumulen este dimarts diversos trams de retencions
Més vist
Més escoltat
-
11.05.2026 | 90 minuts
-
11.05.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Jorge d’Andrés revisita el Sent Soví en un menú medieval
-
11.05.2026 | Antonio Lazcano i la crisi de les publicacions científiques
-
11.05.2026 | L'hora de la cultura | Antonio Lazcano i "El Pretext", amb Arturo Orrico
-
11.05.2026 | Cadena de valor | El sector del metall necessitarà 52.000 treballadors en els pròxims cinc anys
-
12.05.2026 | Les notícies del matí