Esgotades les entrades del concert de ZOO a la Fira de Gandia
El grup portarà les cançons reivindicatives a ritme de rap i electrònica a la seua ciutat, en un concert on compartiran escenari amb Auxili i DJ Trapella
ZOO triomfa a la seua ciutat natal. L'Ajuntament de Gandia ha anunciat que s'han exhaurit les entrades per a l'actuació més esperada de la Fira i Festes de Gandia 2022: el concert que protagonitzaran juntament amb Auxili i DJ Trapella l'1 d'octubre.
El regidor de Cultura, Nahuel González, ha mostrat satisfacció "perquè demostren que la música en valencià i un grup de Gandia poden omplir amb més de 5.000 persones un recinte com és el Parc de la Festa en la nostra Fira".
Una parada molt especial en la gira, que es prepara per a omplir al desembre dos recintes històrics del panorama musical espanyol: el WiZink Center de Madrid i el Palau Sant Jordi de Barcelona, amb un aforament en ambdós casos que supera les 15.000 persones.
Més llegit
-
Vota per la millor crítica d’À Punt – Fogueres 2026
-
Comença el rodatge a València d’un documental sobre Carlos Berlanga participat per À Punt
-
Troben empresonat a Picassent un conductor que en va suplantar un altre en un control de drogues a Terol
-
Menys fogueres en la Nit de Sant Joan: consulta en quines platges està prohibida l’encesa
-
El València Basket, a un pas del títol (80-88)
-
Brussel·les vol anunciar per a la tardor normes revisades per a la pesca al Mediterrani
Més vist
Més escoltat
-
22.06.2026 | ‘Que nada nos pare’, el curt que visibilitza l’acompanyament en el càncer a través de l’esport
-
22.06.2026 | 90 minuts
-
22.06.2026 | Les notícies del migdia
-
21.06.2026 | Els últims '90 Minuts'
-
21.06.2026 | Punt a punt | Segona Part
-
22.06.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Juanvi Badía i la nova etapa de La Alegria de la Huerta i el grup Mercabanyal