Elx es bolca amb Blanca Paloma i instal·larà pantalles gegants per a veure la final d’Eurovisió
La cantant il·licitana defensarà a Espanya amb el seu tema 'Eaea' el pròxim 13 de maig a Liverpool
L'Ajuntament d'Elx (Baix Vinalopó) instal·larà una pantalla gegant en el pàrquing de Candalix i una altra en la plaça Major de l'Altet per a retransmetre la final d'Eurovisió, on el pròxim 13 de maig en l'estadi M&S Bank Arena de Liverpool la cantant il·licitana Blanca Paloma defensarà Espanya amb el seu tema Eaea.
Així ho ha anunciat aquest matí la regidora de Festes, Mariola Galiana, que ha destacat que "per a mostrar el suport a l'artista" s'ha decidit celebrar la retransmissió del certamen amb dues grans festes simultànies perquè la ciutadania puga gaudir i veure l'actuació en directe. El president de la Generalitat, Ximo Puig, també acudirà a la ciutat per a fer costat a la il·licitana.
"És un fet històric que suposa un gran orgull per a totes i tots, per primera vegada una il·licitana representarà Espanya en el Festival Internacional de la Cançó", ha manifestat l'edil, que ha indicat que tots dos esdeveniments començaran a les 19:00 hores amb una sessió de tardeo per a anar calfant motors abans de l'inici del programa. Es podrà ballar i escoltar els grans èxits que han eixit del festival fins a les 21:00 hores, quan començarà el programa.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil vigila la recol·lecció del raïm de taula del Vinalopó per a evitar els robatoris
-
L'Aemet activa avisos per pluges i tempestes de vesprada amb possibilitat de granís i vent fort
-
Condemnen Sanitat a pagar 100.000 a una jove d’Ibi que va acabar en coma per una greu reacció al·lèrgica
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso