El Consell recuperarà l'antic convent de les Clarisses d’Elx per a albergar el Museu d'Art Contemporani
Pablo Ruz ha precisat que l'edifici “no té cap problema estructural” i només necessita que s’intervinguen determinats punts
La Generalitat executarà les obres de recuperació de l'antic convent de les Clarisses a Elx per a albergar la seu d'art contemporani valencià, segons ha informat este dimecres l'alcalde, Pablo Ruz, en un comunicat. "L'Ajuntament d'Elx assumeix la redacció del projecte i el Consell serà qui executarà progressivament les obres dins del seu objectiu d'establir a les instal·lacions de les Clarisses la seu permanent del Museu d'Art Contemporani de la Generalitat”, ha assenyalat Ruz.
En este sentit, ha explicat que el reconeixement de les Clarisses va ser un dels temes que es tractaren dimarts en una reunió amb la directora general de Patrimoni Cultural, Pilar Tébar, a l'Ajuntament. "La disponibilitat i la disposició del Consell en este aspecte és absoluta”, ha afirmat Ruz, que ha confirmat que en eixa trobada també van tractar "la capacitat de la sala principal de les Clarisses per a les col·leccions i obres d'art contemporani de la Generalitat”.
Sobre l'actuació en l'antic convent, l'alcalde ha precisat que l'edifici “no té cap problema estructural, només la necessitat d'intervenció en determinats punts”.
Més llegit
-
Un corredor de Puçol ferit per una cornada i un de Moixent amb traumatisme en el sèptim 'encierro' dels Sanfermines
-
La dana deixa granís de cinc centímetres, arbres tombats i vidres de cotxes trencats a la Plana Baixa
-
La jove ferida per fulguració a la Marina de València rep l’alta hospitalària
-
La dana afecta el nord de les províncies de València i de Castelló
-
Èxit rotund del Pirata Beach Fest de Gandia amb més de 30.000 assistents diaris
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina