La companyia Taules Teatre, del Pinós, guanya el Premi Max Aficionat 2019
El comité ha destacat el seu paper com a dinamitzador cultural i la seua aposta per un teatre 'amateur' compromés i de gran qualitat.
El comité organitzador dels Premis Max de les Arts Escèniques ha concedit el Premi Max Aficionat del 2019 a la companyia del Pinós Taules Teatre.
Taules Teatre va nàixer al Pinós l'any 1979. Des d'aleshores ha representat més de 60 espectacles per tot Espanya i ha participat en diversos festivals internacionals. En aquesta trajectòria se'ls ha distingit amb més d'un centenar de guardons.
El comité dels premis Max ha destacat "molt especialment" el paper que la companyia ha desenvolupat com a dinamitzadora cultural en tota la província d'Alacant i, per extensió, a la Comunitat Valenciana, així com la seua aposta permanent per un "teatre amateur de gran qualitat i compromés amb la realitat del seu entorn".
La companyia rebrà el guardó el 20 de maig al Teatre Calderón de Valladolid durant el transcurs de la gala dels XXII Premis Max de les Arts Escèniques que organitza la Fundació SGAE.
Més llegit
-
Consulta les recomanacions d'Emergències davant de l'episodi de pluges d'este diumenge
-
La Safor concentra les acumulacions més grans del temporal, amb més de 146 l/m² a la Font d’en Carròs
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Carmen Serrano (CSIRT): “Per Nadal creix el risc perquè nou de cada deu ciberestafes són fraus amb compres per internet”
-
Els ritus funeraris demostren que en la fundació de València va participar població del centre d’Itàlia
-
Diumenge amb pluges molt intenses al litoral de València, en avís roig des de les 12:00 hores