Comença la temporada de macrofestivals d’estiu a la Comunitat Valenciana
A la ciutat de les Arts i les Ciències de València s'està muntant ja l'estructura per a acollir els primers concerts aquest cap de setmana
La temporada de macrofestivals de música a la Comunitat Valenciana ja ha començat. Els grups de música encara no han pujat als escenaris, però entre bambolines ja està tot enllestit per a fer sonar la música. A la ciutat de les Arts i les Ciències de València ja s'està muntant tota l'estructura per a acollir els festivals i concerts que estan a punt d'arribar. Sense anar més lluny, aquest divendres aterren l'homenatge als noranta amb el Love the 90s festival i la primera edició de l’I love Reggaeton a la ciutat. Seran els primers d'una llarga llista que inclou el festival de les Arts o els concerts de David Bisbal i Alejandro Sanz.
Canviant a la Plana Alta, per als primers compassos del Rototom encara falten tres mesos, però la maquinària a Benicàssim ja va a ple rendiment. La responsable d’administració de l’esdeveniment, Manuela Nosella, explica que a l’octubre ja comença la contractació d’artistes i al gener les empreses de restauració. A aquestes se suma la contractació de personal, amb un equip que creixerà més d’un 85% en les pròximes setmanes.
Un altre festival que també està en marxa és el Big Sound, que té lloc l’última setmana de juny i ja ha penjat el cartell de 'sold out', amb un total de 70.000 entrades venudes. L’esdeveniment generarà un impacte econòmic, asseguren, que també beneficia la ciutat de València.
La Comunitat Valenciana es consolida com a terra de festivals, un pol d'atracció no només musical, sinó també econòmic.
Més llegit
-
Un punt i gràcies
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives
-
La caiguda parcial del sostre en un pis d’Alfafar obliga a evacuar tota la finca
-
Gandia instal·la cinc depòsits fluvials amb capacitat equivalent a 22 piscines olímpiques per a afrontar els episodis de pluges
-
Un comerciant convertix la cara d’un lladre en xapes que s’esgoten en hores a València
Més vist
Més escoltat
-
19.10.2025 | Fora de cobertura T2
-
20.10.2025 | 90 minuts
-
19.10.2025 | El que ningú els conta del futbol amb Carles Urrutia
-
20.10.2025 | L'hora de la cultura
-
20.10.2025 | La vesprada d'À Punt | Tercera Part
-
20.10.2025 | Cadena de valor | Un any després de la Dana: balanç econòmic i recuperació empresarial