'Alcarràs' representarà Espanya en la 95a edició dels Premis Oscar
La cinta de Carla Simón lluitarà ara per a participar en uns premis que se celebraran el 12 de març del 2023
Alcarràs, de Carla Simón, guanyadora de l'Os d'Or en la passada Berlinale, representarà a Espanya en la competició per l'Oscar a la millor pel·lícula internacional en la 95a edició d'aquests premis hollywoodians, segons ha anunciat aquest dimarts l'Acadèmia de Cinema espanyola.
El segon llargmetratge de la directora catalana l'han triat els acadèmics espanyols entre una terna de preseleccionades en la qual també figuraven Cinco lobitos, d'Alauda Ruiz de Azúa i As bestas de Rodrigo Sorogoyen.
En un acte celebrat aquest matí en la seu de l'Acadèmia espanyola, l'actriu Carmen Maura ha sigut l'encarregada d'anunciar el títol triat per a competir en la 95a edició dels Premis Oscar, que se celebraran el 12 de març de 2023 a Los Angeles (els EUA).
Més llegit
-
El gran sopar de la nit de Nadal: una tradició castellana que va arribar amb la televisió
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Nadal gris i fred
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Vandalitzen amb pintades la seu del PP de Finestrat