Alacant busca 2.000 extres per a una sèrie que es rodarà per a Netflix a l’estiu
La productora farà el càsting per a l’audiovisual d’aventures, ambientat en la França del segle XVI, des d'este dilluns
El veïnat d’Alacant té l’oportunitat de fer el salt a la pantalla gran amb un paper en una sèrie històrica i d’aventures que emetrà Netflix. La producció, Nero, es rodarà a la ciutat a l’estiu, però la productora farà els càstings des d'este dilluns fins a dimecres, en un hotel d’Alacant. Es busquen 2.000 extres, segons ha avançat l’Ajuntament d’Alacant.
Nero serà una sèrie d'aventures i acció, ambientada al sud de França en el segle XVI. Narra la història d'un sicari al servei d'un noble, àvid de poder, que haurà de salvar la seua filla, a la qual a penes coneix.
Amb aquest plantejament, comença per a Nero i la filla una odissea a través d'una França colpejada per la sequera, en la qual els acompanyaran un vell monjo i la filla del seu senyor, promesa a una boda principesca.
I per a traslladar a la pantalla tota esta trama calen vora 2.000 extres. Per això, durant estos dies, la productora es desplaçarà a l’hotel Eurostars Centrum d’Alacant per a seleccionar els i les figurants.
Els que vulguen participar-hi no han de portar el monyo tallat a l'estil modern, ni tampoc tenyit. Tampoc no poden portar tatuatges visibles, ni pírcings i cal que siguen preferiblement prims, com detallen des de l’Ajuntament d’Alacant. El Patronat de Turisme Alacant City & Beach, a través d'Alacant Film Office, està col·laborant amb la productora, que rodarà les escenes de Nero principalment a la Ciutat de la Llum.
Es busquen figurants d'entre 18 i 70 anys. Als que resulten escollits per a participar en este projecte audiovisual se'ls donarà d'alta en la Seguretat Social per este treball remunerat, segons expliquen des de la productora.
Més llegit
-
Emergències gestiona 24 incidències per les fortes tempestes a la Plana d'Utiel-Requena, València i la Plana Baixa
-
El govern portarà al Congrés divendres la renovació automàtica dels lloguers i més protecció contra els desnonaments
-
Ford avisa a la plantilla: "El marge per a continuar augmentant concessions o costos s'ha esgotat"
-
Un alt càrrec va informar a Mus que en el Cecopi parlaven de perill “imminent” de Forata i minuts després “treien ferro”
-
Acord entre Urbagestión i Maricarmen perquè torne a sa casa
-
Decreten l'alerta hidrològica al voltant del riu Magre per fortes pluges
Més vist
-
28.09.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Panorama | La Intel·ligència Artificial, les donacions en vida i la crisi del xicotet comerç
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
28.09.2026 | Informatiu nit
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
27.09.2026 | Escala i corda | Orba