Més de 250 dimonis envaeixen Morella
Els carrers de la capital dels Ports han acollit la cinquena trobada de dimonis.
Morella ha acollit la cinquena trobada de dimonis pels carrers de la capital dels Ports. Més de 250 dimonis de huit colles diferents, de Catalunya, Aragó i la Comunitat Valenciana, s’han reunit i han fet un correfoc i cercaviles. Els dimonis han omplit Morella del foc i la màgia característics d’aquests actes tradicionals de les comarques de la província de Castelló.
Des de l'ajuntament morellà s’ha destacat l’elevada participació de les colles de dimonis i de la gent que ha acudit a totes les activitats organitzades durant la trobada. Una jornada que han convertit en un autèntic infern més de 250 dimonis llançant foc pels principals carrers de la ciutat medieval.
Més llegit
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes
-
La Fúmiga no farà més concerts de comiat al Roig Arena i al Palau Sant Jordi
-
Dos accidents multipliquen els embossos habituals en hora punta amb congestions a l'accés a València des de l'A-7 i la V-30
-
Assalt en el Museu del Louvre: encaputxats roben nou joies de la col·lecció de Napoleó i l'emperadriu Josefina
-
Dos homes moren ofegats este diumenge a Guardamar del Segura i a Orpesa
-
Consum obri un expedient sancionador a una promotora de festivals per pràctiques abusives