Dispositu de seguretat en la nit de la Cremà: 220 bombers i 33 vehicles per a 14 municipis
Els bombers estaran presents en catorze municipis per a facilitar que es puguen cremar els 140 monuments sense cap incident
En les primeres Falles que se celebren des que es va declarar la pandèmia, el Consorci Provincial de Bombers de València prepara un dispositiu preventiu per a estar presents en la cremà de 140 monuments d'un total de catorze municipis, atenent la totalitat de les peticions de serveis preventius sol·licitats pels consistoris.
La pandèmia ha marcat el volum de serveis que es faran durant aquesta nit, ja que els monuments fallers que es cremaran representen un 73% menys que en anys anteriors. En el dispositiu de prevenció del consorci de la Nit de la Cremà d'enguany, el personal del Consorci reforçarà els prop de 100 efectius que ja hi haurà de guàrdia eixa nit amb 120 persones més.
Pel que fa als vehicles, s'hi destinaran un total de 33 vehicles, entre autobombes i vehicles per a unitats de comandament. Es tracta d'una disminució del 75% respecte al personal de la Cremà d'anys anteriors, i vora un 84% menys de vehicles, una reducció motivada pel menor nombre de monuments que es cremaran, a causa de l'escenari de pandèmia.
El Consorci Provincial de Bombers de València recomana a la ciutadania que seguisca totes les recomanacions de les autoritats, i recorden que el Consorci treballarà perquè la nit de la Cremà es puga desenvolupar amb seguretat.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles
-
13.06.2025 | “Gran pantalla” i 'Votemos': una reunió de veïns que destapa els prejuís
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat