Zidansek i Zverev posen fi als somnis de Badosa i Davidovich a Roland Garros
L'eslovena s'ha endut un partit molt igualat mentre que l'alemany ha sigut molt superior contra l'andalús
El somni de Paula Badosa en Roland Garros finalitza de manera dramàtica després que haja perdut contra l'eslovena Zidansek en tres sets (7-5, 4-6 i 8-6). El partit, molt igualat, ha arribat fins a les 2 hores i 29 minuts i se l'ha emportat la jugadora de l'est d'Europa en el catorzé joc del tercer set.
Tot i que Badosa ha jugat un partit molt complet, l'efectivitat de Zidansek buscant les línies ha sigut primordial per mantenir-se viva en tot moment del partit i segellar la seua classificació per a les semifinals. L'espanyola buscava continuar fent història, ja que mai ha arribat a les semis d'un Grand Slam. El somni haurà de seguir esperant fins al pròxim gran torneig de l'any.
En l'altre partit del dia amb representació espanyola, Alexander Zverev ha sigut molt superior a Alejandro Davidovich Fokina, a qui ha guanyat en tres sets (6-4, 6-1 i 6-1). El tenista malagueny, d'ascendència russa ha sigut una de les grans sorpreses del campionat.
Amb la derrota de Badosa, el quadre femení de Roland Garros es queda sense tenistes espanyoles. En el quadre masculí, amb l'eliminació de Davidovich, Rafa Nadal és l'únic amb opcions d'arribar a semifinals. En el dobles masculí, la parella formada per Pablo Andújar i Pedro Martínez Portero, també buscaran fer història després que l'organització els fera participar per la desqualificació de la parella número 1 del món.
Més llegit
-
Emergències demana que s’extremen al màxim les precaucions pel temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
L'artista faller Chuky es retira: "Per motius emocionals, laborals i econòmics necessite parar"
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
Una sentència obliga València a buscar recintes alternatius per als grans festivals de la Ciutat de les Arts i les Ciències
-
Una cadena humana a Russafa reclama frenar els apartaments turístics i protegir el barri