La voracitat inesgotable de Ricardo Ten
El ciclista valencià es penja dos medalles, una d'or i una de plata, al Mundial de Corridonia, a Itàlia.
Ho ha tornat a fer. El ciclista paralímpic Ricardo Ten no té límits. Divendres aconseguia la medalla de plata en la prova contrarellotge del Mundial que es disputa a Corridonia, Itàlia. 18 quilòmetres de recorregut, que el mateix esportista qualificava de molt exigents, amb baixada tècnica i una pujada complicada. Només 9 segons el separaren de l'or, que aquest diumenge sí que ha obtingut. Ten ha pujat al més alt del podi en la prova en línia de la classe C1.
Una carrera plena d'èxits
Aquest nou triomf se suma a una llarga llista d'èxits, primer en la natació i ara mateix, al ciclisme. Ricardo Ten, ambaixador llevantinista, té ara com a meta arribar en plena forma als Jocs Olímpics de Tòquio 2020.
Més llegit
-
Emergències demana que s’extremen al màxim les precaucions pel temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
Mónica Oltra anuncia que es presentarà a l’alcaldia de València: "És moment de trencar amb la foscor, accepte el repte"
-
Una sentència obliga València a buscar recintes alternatius per als grans festivals de la Ciutat de les Arts i les Ciències
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
L'artista faller Chuky es retira: "Per motius emocionals, laborals i econòmics necessite parar"
-
La tornada d'Oltra com a candidata a l'alcaldia de València desencadena reaccions polítiques a favor i en contra