Tosha Schareina cau i es deixa més de tres minuts sobre Sanders
El pilot valencià es manté segon en la general a quasi quinze minuts de l'australià
Mala jornada per a Tosha Schareina en el Dakar. El pilot valencià ha caigut al principi de l'etapa, uns minuts que l'han condemnat i que li han fet perdre minuts sobre el seu principal competidor, l'australià Sanders que ha acabat tercer.
Schareina, amb un temps de 3 hores, 22 minuts i 24 segons, ha acabat la novena etapa, principalment sobre terreny d'arena, en l'octava posició a quasi set minuts del primer i a 3:42 de Sanders.
Un resultat que el manté segon de la general, però ja a una distància de 14 minuts i 45 segons sobre el primer classificat, encara que amb una renda de més de 5 minuts i mig sobre el tercer, el francés Van Beveren.
Schareina encara les últimes tres etapes sabent que ho té molt complicat però confiat en les seues possibilitats.
En la jornada d'este dimecres, els pilots disputaran una etapa entre arena i dunes, amb una especial de 115 quilòmetres entre les ciutats de Haradh i Shubaytah.
Més llegit
-
Mor un jove de 21 anys en un accident laboral en una granja de Pinet
-
Un jove de 25 anys s'atrinxera a sa casa amb una escopeta de caça, a Agost
-
Investiguen la mort a Riba-roja de Túria d'un subinspector de la Policia Nacional retirat
-
Montserrat registra dos sismes de magnitud 2,5 i 1,8
-
Desmantellen un zoo privat clandestí amb més de 150 animals exòtics a Nules
-
Els ciberdelinqüents que han actuat contra l'Ajuntament d'Elx demanen un rescat econòmic