Pedro Martínez Portero es planta en tercera ronda de Roland Garros
El tenista d'Alzira ha superat Kukushkin en tres sets i accedeix per primera vegada als setzens de final d'un Grand Slam.
Pedro Martínez Portero continua amb pas ferm en Roland Garros. El tenista d'Alzira s'ha imposat amb contundència al jugador del Kazakhstan Mikhail Kukushkin per 6-3, 6-1 i 6-0 i ha accedit als setzens de final d'un Grand Slam per primera vegada en la seua carrera.
Ara el jove alzirenc es veurà les cares en la tercera ronda amb el nord-americà Sebastian Korda, que com ell, prové de la ronda prèvia del torneig. Si guanyara aquest partit, el seu rival en huitens de final seria un altre espanyol, el dotze vegades guanyador de Roland Garros i cap de sèrie número 2 del torneig, Rafa Nadal.
Nadal també ha accedit aquest dimecres a la tercera ronda després de desfer-se amb facilitat del nord-americà McDonald per 6-1, 6-0 i 6-0 en només una hora i 40 minuts.
Aquest dijous serà el torn de l'altre tenista valencià que participa en el torneig francès. El jugador de Benlloc Roberto Bautista s’enfrontarà en segona ronda contra l'hongarés Attila Balazs.
Més llegit
-
Els banyistes es troben amb un escaló de metre i mig vora mar a la platja de Motilla, a Sueca
-
Mor una dona de 54 anys a la piscina municipal de Mislata
-
La calor posarà este dissabte la Comunitat Valenciana en avís groc entre un total de nou comunitats que estan en avís
-
La calor extrema pot accelerar el desgast del cotxe i augmentar les avaries
-
Lleó XIV ret homenatge a Lampedusa als migrants morts al Mediterrani
-
El Museu de Belles Arts de València redescobrix la figura de Rubens en una nova exposició
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2026 | L'hora de la cultura | Maria Guillem i Antoni Ariño
-
03.07.2026 | Terra de bous
-
04.07.2026 | Fem banda
-
03.07.2026 | 'Alcoi, Art i Indústria': una mostra que explora la relació entre la creació contemporània i el patrimoni industrial.
-
03.07.2026 | Les notícies del migdia
-
03.07.2026 | 20 anys de l'accident de Metrovalència