Pablo Herrera fa història en París 2024
Es converteix en el jugador de vòlei amb més participacions en olimpíades
El castellonenc Pablo Herrera ha fet història en convertir-se en el primer jugador de vòlei que participa en sis Jocs Olímpics.
Ho ha aconseguit als 42 anys, i acompanyat d'Adrián Gavira, amb qui també ha fet parella en les tres cites olímpiques anteriors.
En el primer partit de la fase de grups, la parella ha perdut per 2-0 contra els neerlandesos De Groot i Boermans. Els dos estan obligats a guanyar els dos partits que queden si volen accedir als quarts de final del torneig.
Herrera, que va ser plata en Atenes 2004 en la seua primera participació juntament amb Javier Bosma, no ha tornat a guanyar cap medalla, però ha sabut mantindre's per a poder arribar en condicions a les diferents cites olímpiques.
Més llegit
-
L'avís per vent puja a roig a la província de Castelló dissabte, quan s'esperen ratxes huracanades de 140 km/h o més
-
Emergències emet un nou avís especial per vents de més de 140 km/h a Castelló
-
La Comunitat Valenciana lidera el creixement a Espanya i supera els 5,5 milions d'habitants
-
L'Agència de Seguretat Alimentària alerta que s’ha distribuït carn picada a la Comunitat Valenciana amb possibles restes de plàstic
-
Emergències emet un avís especial davant del temporal de vent a la Comunitat Valenciana
-
La Federació suspén tots els partits d'este dissabte per l'alerta per vent