Mor Pipo Arnau als 77 anys
Va ser soci fundador del València Basket i una de les figures més importants de l'esport valencià en les últimes dècades
El món de l'esport plora la mort de José Arnau Ruvira, que ha faltat als 77 anys. Pipo Arnau va ser soci fundador del València Basket i una de les figures més importants de l'esport valencià en les últimes dècades.
Pipo Arnau va ser propietari d'una de les botigues més famoses d'equipament esportiu a València, Deportes Arnau, situada al carrer Alacant, i que va tancar el 2019. Des d'allí, va contribuir a l'impuls de l'esport a la ciutat i la província des de la dècada dels 80.
Arnau també va ser col·laborador de diversos mitjans de comunicació, entre els quals hi havia Ràdio Televisió Valenciana (RTVV). À Punt Mèdia s'afig al condol per la pèrdua d'un referent de l'esport valencià i pare de la nostra companya Mònica.
Més llegit
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Avís groc: tornen les pluges al migdia i es prolongaran fins dimecres
-
Almenys quatre accidents alentixen el trànsit en carreteres de València i Alacant
-
Nou episodi de pluges generals a la vista
-
Transports duplicarà la via de Rodalia entre València i Aldaia i construirà una nova estació a Bonaire
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30