Kike Alhambra dona el tercer bronze a Espanya
El valencià ha sumat el segon metall de la delegació espanyola a la piscina
El valencià Kike Alhambra, en els 100 metres papallona S13 de discapacitats visuals, ha aconseguit la medalla de bronze en els Jocs Paralímpics de París, i suma el segon metall a la piscina per a l'equip espanyol en la primera jornada de competició.
Alhambra, de vint anys, ha parat el crono en 56,27 segons, a més de dos segons del guanyador, el belarús Ihar Boki, que competeix com a neutral i suma la seua dessetena medalla en jocs paralímpics. La primera l'aconseguí en Londres 2012.
Esta medalla de bronze suposa un premi al treball, la dedicació i l'esforç de Kike Alhambra en els 100 papallona, la seua prova de referència. També és el segon metall valencià després del que ha aconseguit Ricardo Ten.
Més llegit
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València
-
Un jutjat investiga per presumpte delicte d’odi els pares d’una xica trans soterrada amb el nom de naixement
-
Els sindicats mèdics convoquen una vaga indefinida a partir del 28 d'octubre a tot Espanya
-
Dimitix el cap de gabinet del delegat del govern a Ceuta i diu que ell sí va informar sobre els avisos del CNI
-
Mor un jove de 25 anys en un accident de trànsit greu registrat a l'avinguda del Castell Vell de Castelló
-
La Sindicatura calcula en 1.172 milions el deute acumulat en una dècada en la sanitat valenciana per l’atenció a desplaçats