El Benidorm es retroba amb la victòria
L'equip de Fernando Latorre ha guanyat l'Ademar de Lleó, vigent finalista de la Copa, per 28-27
L'Handbol Benidorm ha aconseguit una victòria important, que trenca una ratxa de tres jornades sense guanyar, i que allunya els fantasmes del descens. L'equip de Fernando Latorre ha vençut 28-27 l'Ademar de Lleó, vigent finalista de la Copa, i puja fins al nové lloc de la Lliga Asobal. El partit s'ha decidit en els últims minuts gràcies a l'efectivitat local en els llançaments de set metres i a les parades de Roberto Rodríguez, que ha tornat a ser decisiu en el moment oportú.
La igualtat ha sigut la tònica del partit, encara que els benidormers han començat millor, fet que ha obligat Manolo Cadenas a parar el duel en cerca d'una reacció dels seus. L'entrenador dels lleonesos ha aconseguit canviar la dinàmica i el partit s'ha anivellat, amb les defenses que s'han imposat als atacs. De fet, s'ha arribat al descans amb empat a tretze.
En la represa, el Benidorm ha tornat a portar la iniciativa, i fins i tot s'ha escapat de dos gols, però l'Ademar ha reaccionat i ha restablit la igualada. L'efectivitat de Vujovic en els llançaments de set metres i les parades de Roberto han tornat a donar als locals una renda de dos gols, que aquesta vegada sí que han sabut administrar fins a l'últim segon.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant