El Barça desperta el Llevant de la glòria
Els granotes s'han quedat a només segons de la segona victòria en una setmana al Palau Blaugrana
El Llevant s'ha quedat a menys d'un minut del seu primer títol de Lliga, i no només una vegada, també en la pròrroga, quan el Barça ha forçat la tanda de penals i s'ha endut el campionat.
L'equip entrenat per Diego Ríos s'ha avançat dues vegades al Palau Blaugrana, mitjançant Pedro Toro i Rafa Usín, però els catalans han empatat a 44 i a 46 segons per a la fi del temps reglamentari.
En la tanda de penals, els granotes han començat amb errada, però Fede, clau en tota la final, ha parat el tercer penal dels locals. En la mort súbita, el Llevant ha fallat i ha tornat a fer campió de Lliga, dos anys després, el Barça.
El passat dijous, l'equip de Diego Ríos va assaltar el Palau Blaugrana i diumenge, quan el pavelló de Paterna era una festa, l'equip català es va endur el segon partit i va allargar la semifinal. En el tercer i definitiu duel, el Barça ha fet servir el factor pista a favor per a aconseguir el títol.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Alerta taronja per pluges i tempestes molt fortes a Castelló i València
-
València tanca parcs i cementeris i suspén el Certamen de Bandes per l'alerta de pluja
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
L'UME es desplega a la Ribera Alta de l’Ebre (Saragossa) per alerta roja de pluges torrencials
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol