L'impacte econòmic de la Marató de València superarà els cinc milions d'euros
La planta hotelera frega el 100% d'ocupació i la majoria de restaurants ha hagut de contractar personal
La 41a edició de la Marató de València Trinidad Alfonso EDP no només ha tingut dos grans guanyadors en la categoria masculina i femenina, sinó que ha beneficiat el sector hoteler i de la restauració.
Un total de 30.000 persones han atés més de 14.000 participants, la qual cosa suposarà uns ingressos de més de cinc milions d'euros segons les fonts consultades per À Punt NTC. La majoria de restaurants ha hagut de contractar personal i doblar torns de dinars i sopars.
Pel que a la planta hotelera, ha fregat el 100% de l'ocupació, especialment les nits de divendres i dissabte. S'espera que un elevat nombre de persones passen la resta del pont a la Comunitat Valenciana.
Al Cap i Casal s'han desplaçat persones d'arreu del món, no només per a participar en la carrera, sinó per a acompanyar familiars i amistats. La jornada ha tingut un marcat caràcter festiu, amb música i color.
Més llegit
-
Ens abandona el vent de ponent, arriba la tardor
-
El València Basket fa els deures
-
À Punt retransmet per primera vegada l’entrada de bous i cavalls de Cheste
-
Els consellers del PP abandonen el Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut
-
L'Hospital La Fe de València, el centre amb més transplantaments d'Espanya
-
La jutgessa de la dana cita a declarar Maribel Vilaplana el 3 de novembre