Carreño perd contra Khatxànov i lluitarà pel bronze contra Djokovic
El de Gijón arribava a la seua primera participació olímpica després de guanyar el seu primer ATP 500, a Hamburg
L'asturià Pablo Carreño no jugarà la final del torneig de tenis dels Jocs Olímpics. Després de superar el número 2 del món, el rus Daniïl Medvédev, no ha pogut repetir triomf contra el seu compatriota Karén Khatxànov (6-3 i 6-3), i encara no té assegurada una medalla.
Un metall que ara només podrà ser de bronze, i l'haurà d'aconseguir contra el número ú del món, Novak Djokovic. S'acaba el somni del Golden Slam per al tenista serbi, que arribava a Tòquio després de guanyar l'Obert d'Austràlia, Roland Garros i Wimbledon.
Khatxànov, amb el seu potent servei, ha dominat el partit contra Carreño. Un break amb empat a dos ha posat el primer set costera amunt per a Carreño, que ha tingut opcions d'empatar el partit en la segona mànega, però un nou trencament de servei ha decantat el partit del costat del rus.
En la final, el rus lluitarà per l'or olímpic contra l'alemany Alexander Zverev, qui tampoc ha guanyat un Grand Slam. En els quatre enfrontaments entre ells, cadascun ha aconseguit dues victòries, encara que les de Khatxànov han sigut en els enfrontaments més recents.
Més llegit
-
Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi declarat en una zona de difícil accés a Polop
-
La Policia busca un home de 23 anys acusat de matar al padrastre al barri de Sant Isidre de València
-
L'informe PISA situa els alumnes de la Comunitat Valenciana a la cua d'Espanya en competències en matemàtiques, ciències i lectura
-
À Punt retransmet en directe les Festes de la Mare de Déu de la Salut d’Algemesí
-
Tempestes i descens tèrmic per a deixar enrere la calor d'estiu
-
Avís taronja per màximes de 40 graus este dimarts al sud de València