Les autoritats sanitàries japoneses es plantegen l'absència de públic en els Jocs Olímpics
L'augment dels contagis de coronavirus és el principal motiu
El Japó està considerant la possibilitat de prohibir la presència de tots els espectadors en els Jocs Olímpics, mentre les autoritats sospesen la possibilitat d'ampliar les noves restriccions pel coronavirus per a contindre les infeccions a poc més de dues setmanes del començament de l'esdeveniment.
Els experts mèdics porten setmanes dient que no tindre espectadors en les Olimpíades seria l'opció menys arriscada en un context de preocupació generalitzada del públic pel risc que aquestes alimenten nous brots d'infeccions.
Els organitzadors ja han prohibit l'entrada d'espectadors estrangers i han establit un límit d'espectadors nacionals del 50% de la capacitat, fins a 10.000 persones, per a contindre els persistents brots de coronavirus.
Més llegit
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Presó per a la conductora del cotxe que va caure a l'aigua a Gandia i en el qual va morir una jove
-
Feijóo i Mazón parlaran este diumenge per a “analitzar el context polític de la Comunitat Valenciana”
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Vilaplana li hauria ensenyat a Mazón vora les 17:40 hores un vídeo d'À Punt en què es veia Utiel inundada
-
Mazón compareixerà demà per a informar del seu futur polític després de parlar diverses vegades amb Feijoó