Salvador Gomar es presenta a les eleccions de la RFEF
El president de la FFCV ha recapacitat la decisió que havia pres de no presentar-se
El president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana (FFCV), Salvador Gomar, ha presentat la candidatura a la presidència de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF). El dirigent valencià havia decidit no presentar-se però en les últimes hores ha recapacitat i la seua candidatura estarà en la cita electoral.
Ho ha fet este dimarts, abans de les 17:00 hores quan s'acabava el termini per a la presentació d'avals. Gomar ha presentat 26 avals, cinc més del mínim exigit.
Segons ha pogut saber À Punt Mèdia, es presenta per a aconseguir un canvi real en la RFEF i que es parle de futbol. Una vegada dins, si és l'elegit, vol prioritzar les ajudes per als clubs valencians afectats per la DANA.
Amb Pedro Rocha inhabilitat, el valencià tindrà com a principal adversariel president de la federació gallega, Rafael Louzán. Les eleccions seran el dilluns 16 de desembre. Sergio Merchán, de l'extremenya, també s'ha presentat a última hora.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Nit en blanc a plaça d'Hondures de València per una picabaralla entre residències
-
Estiu amb data de caducitat
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat