La Nucia i l'Eldenc són de bronze
Els gols de Javi Martín i Iván Forte permeten ascendir als equips valencians a la tercera categoria del futbol espanyol
La Nucia i l'Eldenc jugaran la pròxima temporada en Primera RFEF, la categoria de bronze del futbol espanyol, després de superar en la final del play-off d'ascens l'Arenas de Getxo i el Sestao River, respectivament. L'estadi olímpic Camilo Cano i el nou Pepico Amat d'Elda han sigut una festa abans, durant i després dels partits.
Després d'imposar-se al CD Còria (2-0) en la semifinal de la promoció d'ascens a Primera RFEF, l'equip de César Ferrando ha assolit un premi que va estar a punt d'aconseguir fa dues setmanes en l'últim partit de la fase regular, que li va atorgar l'ascens directe a l'Intercity. Per la seua part, l'Eldenc va eliminar la Reial Societat C a Benidorm.
L'Arenas de Getxo era l'únic cinqué classificat supervivent en aquesta fase d'ascens. Per això, la Nucia era sabedor que un empat després del temps reglamentari i d'una hipotètica pròrroga li permetia licitar a Primera RFEF.
Javi Cabezas ha avançat els de César Ferrando en l'equador de la primera part i l'equip basc ha empatat pocs minuts abans del minut 90, un gol que enviava l'eliminatòria a la pròrroga. Però Javi Martín, en el temps de descompte, ha marcat un gol que val un ascens.
L'Eldenc sí que ha hagut de recórrer a la pròrroga per a posar la cirereta a una magnífica temporada. I ha sigut en aquest temps extra quan Iván Forte, de 35 anys i d'Elda, ha donat la victòria al seu equip, que puja de categoria per segon any consecutiu.
L'equip entrenat per José Juan Romero estava obligat a guanyar pel fet d'haver quedat durant la fase regular en una pitjor posició que el Sestao River. Però el fet de jugar al nou Pepico Amat ha igualat l'eliminatòria, que finalment ha caigut del costat dels blaugrana, encara que hui, com a visitants, han jugat de blanc.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang