Mercat enquistat a l'espera de l'eixida de Paco Alcácer
La seua eixida podria portar a l'arribada de Cavani
Quan falten díhuit dies per a debutar en Lliga, a Zorrilla, contra el Valladolid, les portes d'entrada al submarí continuen bloquejades. El punt calent de l'estiu és el cas Alcácer. El fitxatge més car de la història del Vila-real fa mesos que no compta per a Unai Emery i aquesta pretemporada ni tan sols s'entrena amb l'equip.
El de Torrent ha de buscar una eixida, però fins ara la situació està en punt mort. El club no cedeix i el futbolista de moment no vol rebaixar la fitxa per a trobar una destinació. La situació està enquistada i això no permet l'arribada de Cavani, que podria cansar-se d'esperar.
Un altre davanter que interessa és Umar Sadiq, però estem en un cas semblant al de Cavani. L'atacant de l'Almeria té altres opcions i el Vila-real necessita donar eixides abans de fitxar-lo.
Qui podria arribar per a reforçar el lateral dret és Kiko Femenia si per fi es confirma la rescissió del contracte de Mario un any abans de la seua finalització. Moi Gómez, a qui li queden tres anys, tampoc entra en els plans d'Emery i es busca una eixida per al de Rojals que activaria les negociacions per a la tornada de Lo Celso.
Més llegit
-
'The New York Times' vincula Ana Obregón amb els orígens de la fortuna de Jeffrey Epstein
-
La pluja i diversos accidents en hora punta compliquen més el trànsit als accessos de València
-
El València avança en la Copa del Rei
-
Cerdán defensa al Senat que és innocent i diu ser víctima d'una persecució "pròpia de la Inquisició"
-
'Aranzel’, paraula de l’any 2025 en castellà per a la FundéuRAE
-
‘La clau per a viure’ posa el focus en la vida als barris de nova creació