La mare de Luis Rubiales posa fi al tancament i la vaga de fam
Ángeles Béjar ha deixat la protesta després d'haver de ser atesa aquest dimecres en un hospital de Motril
Ángeles Béjar, la mare de Luis Rubiales, que ha cessat temporalment com a president de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF), ha posat fi al tancament i vaga de fam que havia iniciat per a demanar justícia per al seu fill, després de ser atesa aquest dimecres en un hospital i donada d'alta hores després.
Així ho ha indicat el rector de l'església de la Divina Pastoral de Motril (Granada), on Ángeles Béjar ha mantingut la protesta durant dos dies i mig.
El parador actual de la mare de Luis Rubiales no s'ha facilitat, encara que s'ha informat que evoluciona de manera favorable en respondre de manera satisfactòria al tractament que li van posar a l'Hospital Santa Ana de la localitat.
Pel que sembla, la dona va patir una important inflamació a les cames, possiblement per acumulació de líquids, a més de vòmits, marejos i angoixa, així com un fort malestar físic que va motivar que el metge que la va atendre a l'església on secundava el tancament recomanara que la traslladaren al centre sanitari.
La mare de Rubiales va abandonar el servei d'urgències de l'hospital passades les 23:30 hores d'aquest dimecres acompanyada del seu fill.
D'altra banda, diverses associacions socials i de dones de Granada han convocat per a aquest divendres, a les 19:00 hores a la plaça de La Aurora de Motril, una concentració en suport a la futbolista Jenni Hermoso, a qui Rubiales va besar en la boca durant el lliurament de medalles del Mundial d'Austràlia de futbol femení.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
Avís especial per dana dissabte al nord de Castelló i València, amb possibles tronades fortes i graníssol
-
La Generalitat activa un pla de xoc per frenar la superpoblació de senglars, que afecta el 80% dels municipis i causa 800 accidents a l’any
-
Els estudis de matemàtiques i de medicina, els que tenen les notes d’accés més altes
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte
-
Mor un home després de caure un camió sobre una casa a Finestrat
Més vist
-
11.07.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
11.07.2025 | Informatiu nit
-
11.07.2025 | Informatiu migdia
-
L'afició recorda amb Engonga el València CF dels anys 90 i els sobrenoms d'alguns jugadors
-
10.07.2025 | Informatiu nit | Esports
-
La història de superació de Vega: li van diagnosticar leucèmia amb només quinze mesos