Victòries del València i el Llevant, i bona imatge del Vila-real
L'equip granota és colíder amb sis punts, el València ocupa la zona mitjana de la taula i el groguet és cuer, amb zero punts
La tercera jornada de la nova Lliga F ha permés que tornara el millor futbol femení a la Comunitat Valenciana. Després que se suspenguera la primera jornada per la vaga de les àrbitres, en la segona cita del campionat els tres equips valencians van jugar fora de casa i la tercera no falla.
Una dita amb la qual se sent identificat el València, que va sumar la primera victòria en Lliga contra el Sevilla. Els gols d'Anita Marcos, de penal, i de Macarena Portales, després d'una jugada individual, van donar el triomf a l'equip d'Andrea Esteban.
El Llevant ha guanyat l'Athletic Club en un partit en el qual les davanteres Alba Redondo i Mayra Ramírez, com ja va passar en la jornada passada, han tornat a ser les golejadores de l'equip valencià, que aconsegueix la segona victòria seguida en l'inici de la Lliga F.
L'únic equip valencià que no ha pogut sumar ha sigut el Vila-real, que ha mostrat una bona imatge davant la seua afició en la visita del Barça. Rocío García ha sigut la golejadora local i Laura Mata ha tornat a marcar en pròpia porta per segona jornada consecutiva.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte