L'Alcoià baixa a Segona RFEF
L'equip entrenat per Luis Miguel Garrido torna a la quarta categoria del futbol espanyol sis temporades després
L'Alcoià no ha pogut obrar el miracle en l'última jornada del grup segon de Primera RFEF i ha consumat el descens a Segona RFEF. L'equip entrenat per Luis Miguel Garrido estava obligat a guanyar per a tindre alguna opció de salvar-se, però no ha passat de l'empatat 0-0 contra el Reial Madrid Castella al Collao.
El miracle passava, a més, per dos resultats favorables en altres partits, que tampoc s'han acabat complint. Per tant, els alcoians consumen el descens a la quarta categoria del futbol espanyol, després de cinc temporades en Primera RFEF.
El descens de l'Alcoià se suma al de l'Intercity, que ha acomiadat la categoria amb un triomf per 1-2 contra el Ieclà. Només dos equips valencians tenen assegurada la participació en Primera RFEF la temporada que ve, l'Hèrcules i el Vila-real B. En l'última jornada, els alacantins han perdut 2-3 al Rico Pérez contra l'Atlético Sanluqueño, mentre que els groguets han derrotat 0-3 el Betis Deportivo.
A estos dos equips es podria sumar el Torrent, que ha empatat 1-1 contra el Talavera al Sant Gregori en l'anada de la final del play-off d'ascens a Primera RFEF. I també el CD Eldense, si es consuma el descens des de Segona Divisió.
Més llegit
-
Una allau mata tres esquiadors, dos d'ells coneguts muntanyencs i influenciadors
-
Nit de Cap d'Any freda i amb possibles plugims al litoral per a acomiadar 2025
-
Cap d'Any amb oratge estable i fred. Pluja i neu els primers dies del 2026?
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "Hi ha poca probabilitat de trobar-los vius"
-
Puja un 14% l'administració de vacunes contra la grip en comparació amb l'any anterior
-
Veïns del detingut per l'incendi de Crevillent en què ha mort una dona: "Va amenaçar de cremar-nos a tots"