Gerard Moreno és dubte per al derbi
El davanter groguet es va lesionar amb la selecció espanyola.
El Villarreal, CF, ha confirmat la lesió del davanter Gerard Moreno. Segons el comunicat mèdic del club groguet, té unes molèsties als isquiotibials de la cama esquerra. El davanter, que va patir uns problemes musculars amb la selecció després de jugar 17 minuts contra Suïssa, no va viatjar finalment a Kíev amb La Roja on Espanya s'enfrontarà dimarts a Ucraïna.
Tot i que el club no ha informat sobre el temps de recuperació del davanter, el jugador és seriós dubte per al duel contra el València CF del pròxim diumenge a les 16:00 hores corresponent a la jornada 6 de Lliga.
El Villarreal arribarà al derbi a La Ceràmica amb 8 punts i quart en la classificació mentre que el València ocupa a hores d'ara la huitena plaça però a només un punt de l'equip d'Unai Emery.
Més llegit
-
El fort vent obliga a suspendre el primer dia del SanSan de Benicàssim
-
Dos accidents, a l'A-7 i l'A-70, generen retencions en l'operació eixida per Setmana Santa
-
Alerta sanitària per listèria en salmó noruec fumat de les marques Skandia, Gourmet i Carrefour
-
El cantant de La Raíz, Pablo Sánchez, anuncia que està en remissió del mieloma que el va apartar dels escenaris al febrer del 2025
-
Vent fort de mestral a la meitat nord i cels coberts de transició cap a un cap de setmana primaveral
-
Un mort i diversos ferits per l'explosió i l'incendi d'una cafeteria d'Almeria
Més vist
Més escoltat
-
01.04.2026 | 90 minuts
-
01.04.2026 | ContrÀpunt
-
02.04.2026 | Les notícies del migdia
-
02.04.2026 | Les notícies del matí
-
01.04.2026 | Cadena de valor | La llei contra el desaprofitament alimentari entra en vigor
-
31.03.2026 | Cadena de valor | Espanya redueix el dèficit al mínim en 18 anys i obri un nou escenari econòmic