Bragarnik destitueix Fran Escribá
Els mals resultats de l'equip en les últimes setmanes, amb només dos punts dels últims 18 en joc, han condemnat l'entrenador valencià
El propietari de l'Elx, Christian Bragarnik, ha destituït l'entrenador de l'equip, Fran Escribá, després de la derrota contra el Reial Betis al Martínez Valero. L'equip franjaverd ocupa ara mateix llocs de descens a Segona Divisió després d'encadenar sis jornades sense guanyar.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
Escribá va arribar a l'Elx al febrer d'aquest any després de l'acomiadament de l'argentí Jorge Almirón. El tècnic valencià, en la seua segona etapa en el club, va aconseguir la permanència en l'última jornada de la passada Lliga.
Els mals resultats de l'equip en les últimes setmanes, amb només dos punts dels últims 18 en joc, han condemnat l'entrenador valencià. Escribá ha entrenat l'Elx durant quatre temporades, en què ha aconseguit un ascens a Primera i tres permanències.
Més llegit
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Investiguen el cas del cadàver d'una dona de 64 anys que han trobat a la platja de Puçol
-
El santuari romà de la cova Donas de Millares, nominat a uns premis de National Geographic
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
Productes que es dissolen en la boca: el projecte valencià per a facilitar la ingesta a persones amb dificultats per a engolir
-
Les causes i els efectes de l'incendi a Gátova, en primera persona