El València Basket renuncia a competir contra el Fenerbahçe (92-56)
La història de les temporades anteriors es repeteix i les valencianes ixen apallissades de la pista del campió d’Europa
Cinc minuts d’encert, un parcial de 2 a 12 i les sensacions que, per fi, el València Basket podia plantar-li cara al campió turc, però res més lluny de la realitat. Un fum de pèrdues, poques idees en atac, triples i més triples per a buscar una reacció que no ha arribat.
En la part contrària, un Fenerbahçe que té molt clar al que juga. Pressió màxima sobre la pilota, bona selecció de tir i un equilibri fantàstic entre el seu joc interior i l’exterior. No els ha fet falta ni la millor versió d’una de les seues estreles, Emma Meesseman. Altres han vist la cistella amb més regularitat, com Gabby Williams (14 punts) i la debutant Nayra Saballi (13).
L'única valoració positiva de la derrota és que, quan tan sols queden dos jornades per a tancar la lliga regular, el València Basket continua depenent d’ell mateix per a acabar en la segona posició del grup F. El premi, un bitllet directe per a la final a sis que es disputarà a Saragossa.
Més llegit
-
Milagros Tolón substituïx Pilar Alegría com la nova ministra d'Educació i Elma Saiz serà la portaveu del govern espanyol
-
El 70048, segon premi, cau íntegre a Madrid
-
El sorteig de Nadal repartix este dilluns 2.772 milions d'euros en premis
-
Bona part del tercer quint, 77715, venut a Elda: més de 2,2 milions d'euros
-
'Grossa', 'lira', 'paraigua', 'trompeta'... El glossari valencià de la loteria de Nadal
-
Comença l'hivern astronòmic amb mínimes de -2 °C en punts de l'interior de València i Castelló
Més vist
Més escoltat
-
21.12.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana
-
21.12.2025 | Els últims 90 minuts
-
21.12.2025 | Punt a punt | Segona Part
-
21.12.2025 | Fora de cobertura T2
-
22.12.2025 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | Casa Quitín: un segle d’història i esmorzars de llegenda
-
21.12.2025 | Villarreal CF - FC Barcelona