Preparem en 'Terra Viva' un berenar saludable per als menuts de la casa
La nutricionista Elisa Escorihuela ens ensenya receptes sanes per a berenar
El berenar és molt important sobretot per a xiquets, gent major i dones embarassades. Al nostre programa de 'Terra Viva' la nutricionista Elisa Escorihuela ens ha explicat un parell de receptes per als diferents tipus de xiquetes i xiquetes.
Abans de posar-se mans a l'obra, ens ha donat uns consells per a elegir el millor meló d'Alger de la fruiteria. Primer que res el meló ha de tenir bon pes, bon color i ser cruixent i s'ha d'apreciar a primera vista. Els fruits secs i els dàtils són aliments imprescindibles per als més menuts i els que més els solen agradar són anous i ametlles.
Boletes energètiques
Aquesta recepta és ideal per als xiquets i xiquetes més actius. A més es pot cuinar amb família i passar una estona divertida fent-la.
Ingredients:
- Fruits secs
- Cacau desgreixat
- Llet
En primer lloc, s'afegirà a la trituradora els diferents fruits secs que més els agraden. Anous, ametlles...
Després s'afegirà cacau pur desgreixat i un poc de llet perquè es quede més compacte.
A continuació, s'amassa la pasta obtinguda, ara sols queda reposar uns minuts i gaudir-la!
Pizza de fruita
La nova versió de pizza saludable és perfecta per als menuts i menudes més sedentaris i de segur que els encantarà.
Ingredients
- Meló d'Alger
- Iogurt Natural
- Kiwi
- Nabius
Primer es retalla de forma redona un tros de meló d'Alger i a continuació es reparteix una quantitat moderada de iogurt natural, finalment s'afegeix el kiwi i unes llavoretes.
T'animes a preparar-ho? De segur que els teus xiquets i xiquetes estaran encisats.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places