Directes
Ara en la televisió
À PUNT NOTÍCIES MIGDIA
Ara en la ràdio
CADENA DE VALOR (reemissió)

José Luis Oltra, el divulgador científic amb 389.000 seguidors en TikTok

El científic visita el programa de ràdio Pròxima Parada per a presentar el seu nou llibre No somos el centro del universo

José Luis Oltra presenta el seu llibre
15 de juliol 2022 - 17:44

José Luis Oltra és divulgador científic i col·laborador a la revista Muy interesante, on tracta temes d’astronomia: des de les galàxies i estreles més grans fins a les partícules subatòmiques que les componen.

Gràcies a la seua capacitat de comunicació i divulgació científica, José Luis (@cuarentaydosyt) ha aconseguit un total de 389.000 seguidors en TikTok i 118.000 seguidors en Instagram, on resol un fum de dubtes científics a la seua audiència.

Amb relació de les últimes imatges del telescopi James Webb, podem veure que l’ésser humà en veritat és molt insignificant a l’univers. Aquesta idea és la que defén José Luis en el seu últim llibre que ha presentat en Pròxima Parada i que es titula No somos el centro del universo.

Amb un llenguatge col·loquial, planer i apte per a tot el públic, l'escriptor conta una història intel·lectual del viatge de la humanitat des de fa 2.000 anys fins a l’actualitat, on, gràcies a les noves tecnologies, podem veure que no som precisament res important a l’univers.

Àudio
Entrevista a José Luis Oltra

Your browser doesn’t support HTML5 audio

També et pot interessar