‘Al ras’ estarà aquest divendres a Bétera
La festa centrarà bona part del programa aquesta setmana.
El magazín matinal de la ràdio d’À Punt, Al ras, viatja demà divendres a Bétera i farà el programa en directe des de Casa Nebot. La festa centrarà bona part del programa aquesta setmana.
Així, parlarem de la Festa de les Alfàbegues amb l’alcaldessa de Bétera, Cristina Alemany. També tindrem ocasió de parlar amb l’obrera fadrina, Julia Garrido, amb la segona obrera fadrina, Mireia Picher, i amb el president dels Majorals, José Luis Palanca. A més, connectarem amb Ramón Asensi, cultivador d’alfàbegues.
D’altra banda, alguns dels protagonistes de la coetà i la cordà ens explicaran aquesta tradició. Pepe Rausell, de la pirotècnia Rausell, Ramón Carretero, president de la penya Fogueters, Toni Grande, de la penya Vol Lliure, i Jaume Pareja, president de la penya Amics del Coet estaran als micròfons d’Al ras.
Però també tindrem al programa el tinent coronel Javier Moreno, cap del Tercer Batalló d’Intervenció d’Emergència de l'UME a Bétera. I entrevistarem José María Armenta, tinent coronel del Quarter General de l’OTAN a la localitat. En un altre camp, l’astrofísic Miguel Ángel Aloy ens parlarà de les seues investigacions sobre els forats negres a l’univers.
En l’apartat de gastronomia ens contaran els secrets de les orelletes i les coques fines, un dolç típic que es fa sempre la vespra de les festes. Ho faran Zulema Duato, de la Masia Romaní, i Pili Valero. I la música la posarà Xavier de Bétera i Vicent Contrí.
Totes les emissions d'Al ras, i les de la resta de programes de la ràdio d'À Punt Mèdia, es poden trobar en l’enllaç:
Més llegit
-
Esforç sense premi per al Llevant contra el Celta (1-2)
-
El Castelló recupera l'olfacte golejador (2-1)
-
La majoria dels conductors no tenen la balisa V16, obligatòria a partir del 2026
-
Maribel Vilaplana es recupera a sa casa després de patir un quadre d'ansietat, poques hores abans de declarar davant la jutgessa de la dana
-
Les associacions de víctimes de la dana es concentren davant del Palau de la Generalitat
-
Un any de la riuada solidària que va unir tot un poble per la dana