‘Fas festa’ recorre les festes dels pobles cada divendres a les 22 hores
Amb l’actor Ferran Gadea al plató, el programa més refrescant i festiu d’À Punt visita Cervera del Maestrat, Benavites, Algorfa, el barri marítim de València, Alboraia, Catral, Montroi i l’Eliana.
Molts municipis de la Comunitat Valenciana viuen les esperades festes dels pobles aquests dies i fins allí es desplaça l’equip de Fas festa per a mostrar-nos les tradicions, l’ambient i la seua gent. Demà divendres 7 de juliol, el presentador Ferran Cano estarà acompanyat al plató pel famós pregoner de la sèrie L’Alqueria Blanca, el seu homònim Ferran Gadea.
El programa més festiu d’À Punt repassarà les festes d’aquesta setmana marcades pel foc, l’aigua i l’orxata. Carles Navarro s’endinsa en l’època medieval en les trobades de dracs i bèsties del foc a Cervera del Maestrat, mentre Rosa Porta encén les calderes de Santa Paula a Benavites per a centenars de festers.
Per la seua banda, la festareportera Berta Báidez es mulla en les festes d’Algorfa i comparteix amb els veïns del Marítim de València la seua gran Entrada Mora i Cristiana. També vivim el gran dia de l’orxata d’Alboraia, on milers de persones degusten el nostre refresc més famós, i acompayem els amics de Catral pels carrers del municipi entonant el seu càntic de festa.
A més gaudirem en directe de la mascletà nocturna de les festes de Montroi i el festival de paelles que inaugura els dies grans de l’Eliana.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura