Eleccions sindicals en À Punt Mèdia
Els treballadors i treballadores de la SAMC i la CVMC voten hui els representants sindicals.
Hui s’han celebrat les segones eleccions sindicals en la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació (SAMC) i la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.
A la seu de Burjassot han la participació ha sigut d’un 87,6 %. Pel que fa als resultats Intersindical-STAS ha aconseguit 87 vots, que suposen 4 delegats, CCOO, 80 vots i obté 3 delegats, UGT ha assolit 64 vots, la qual cosa li permet obtindre 3 delegats. La CGT ha tingut 38 vots, que li atorguen 2 delegats i CSIF amb 35 vots, obté 1 delegat.
Pel que fa a la delegació d’Alacant, CCOO ha aconseguit 38 vots que tradueixen en 2 delegats i UGT, 30 vots i un delegat. Els 9 vots de CGT a Alacant no li donen cap delegat.
Resultats de la CVMC
D'altra banda, en les eleccions sindicals de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC), CCOO amb 17 vots aconsegueix 2 delegats, la CGT amb 11 vots, tindrà 1 delegat i UGT i Intersindical empatats amb 8 vots, tindran 1 delegat cadascú. La participació en les eleccions de la CVMC ha sigut d'un 80%: hi han votat 44 de les 55 persones que hi conformen la plantilla.
Més llegit
-
Avís groc per temperatures altes, vent i granissades en bona part de la Comunitat Valenciana
-
Mor un home en un accident de moto a la CV-798, a Castalla
-
Feijóo, en la clausura del Congrés Nacional del PP: "Només hi ha dos opcions, o Sánchez o jo"
-
Un ferit greu per cremades després d'una explosió en una xurreria d'Albacete
-
Musk funda un partit polític per a "retornar la llibertat" als Estats Units
-
Mig miler de veïns de la Vall d’Uixó patixen talls de llum en plena onada de calor