Cartagena-Hèrcules per À Punt
Este diumenge a les 18:15 h, À Punt els oferix en directe el primer dels enfrontaments que té previst emetre corresponent al grup 2 de la 1a RFEF.
Després de l’entropessada a casa contra l’Algesires, el nou projecte herculà es posa a prova el pròxim diumenge a Cartagena (18:15 h). Serà el primer de la sèrie de partits que esta temporada À Punt té previst retransmetre del grup 2 de la Primera Federació Versus e-Learning.
La intenció de la cadena és oferir els duels més interessants de l’Hèrcules CF parant especial atenció als protagonitzats contra els altres equips valencians de la categoria, el CD Eldense i el Villarreal B.
Radiotelevisió valenciana també té la intenció de retransmetre partits del play-off d’ascens a la Lliga Hypermotion si arribaren a disputar-lo algun dels tres equips valencians que militen en la categoria de bronze del futbol espanyol.
Amb dos derrotes i només una victòria en les primeres tres jornades, l’equip de Rubén Torrecilla té l’oportunitat de redreçar el rumb i començar a remuntar posicions en la taula on en estos moments ocupa el lloc que fa 13. Per a l’ocasió el duel tindrà un comentarista d’excepció, l’exdirector esportiu de l’Hèrcules CF i del València CF, Javier Subirats.
À Punt manté l’aposta per donar suport i visibilitat als esdeveniments esportius amb protagonisme i marcat accent de la Comunitat Valenciana.
Més llegit
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Temperatures de 35 °C en un dimecres de setembre de sol, calor i basca
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Naix Musacc, plataforma de músics professionals per a impulsar la música valenciana
-
Calp decreta tres dies de dol per la mort de dos xiquetes en accidents tràgics