Aquest dijous es presenta la nova temporada de L’Alqueria Blanca pel web d’À Punt
Desvetlarà les novetats de la 12a edició de la popular sèrie, que torna a la radiotelevisió i web públiques.
Aquest dijous 4 de març, À Punt presenta la nova temporada de L’Alqueria Blanca. A causa de la pandèmia, la presentació serà virtual a través d’un enllaç que s’habilitarà per a tal efecte.
Hi participarà el director general d’À Punt, Alfred Costa; el director de Continguts, César Martí; el productor executiu de la sèrie, Ximo Pérez; el guionista Paco López Diago, i actors coneguts i estimats pel públic de L’Alqueria Blanca. Durant l’acte, que s’emetrà per streaming perquè tots els valencians i valencianes puguen conéixer els detalls de l’esperada nova temporada, es faran connexions en directe amb els platós de rodatge a Bunyol.
Aquest dimecres 3 de març, el programa Bona Vesprada realitzarà un especial L’Alqueria Blanca. Màxim Huerta i el seu equip seran els encarregats de desvetlar la notícia més esperada.
Aquesta és la temporada que fa 12 de la popular sèrie que, en aquesta edició, té 40 coneguts actors, 350 figurants, 30 localitzacions d’exteriors diferents i més de 25 vehicles d’època. Durant la presentació es donaran a conéixer les novetats de L’Alqueria Blanca.
Més llegit
-
FOTOGALERIA | Així serà la futura Estació Central de València
-
Mor una dona de 76 anys després de quedar atrapada amb la cadira de rodes en l'elevador del seu xalet a Xàbia
-
Detenen el presumpte agressor del treballador municipal de Xilxes, que continua hospitalitzat
-
Educació cita els sindicats diumenge per a reprendre les negociacions
-
Comença el juí per una violació en grup amb submissió química a Cullera
-
Els examinadors de les EOI valencianes no descarten vaga durant els dies d’exàmens orals i escrits, que arranquen l'1 de juny