Cap de setmana de rejons i l’espectacularitat dels bous d’Adolfo Martín en À Punt

Dissabte i diumenge a les 19 hores en directe des de Las Ventas

Esta ramaderia mítica és mereixedora del concepte ‘torista’, que dona protagonisme a l’animal per damunt del torero, destacant la bravura, presència i integritat del bou

El rejoneador Diego Ventura a Las Ventas
El rejoneador Diego Ventura a Las Ventas / Departament de Comunicació

La televisió valenciana oferirà este dissabte i diumenge, a partir de les 19:00 hores i en directe, dos destacades corregudes de bous des de la plaça de Las Ventas de Madrid, dins de la prestigiosa Fira de Sant Isidre. A més diumenge, des de les 18:00 hores, els espectadors podran seguir l’actualitat taurina en el programa La plaça, presentat per Jorge Casals, amb especial atenció a tot el que està deixant la fira madrilenya.

El dissabte 30 de maig, À Punt retransmetrà la correguda de rejons amb bous de Guiomar Cortés de Moura per a tres grans figures del toreig a cavall: Rui Fernandes, Diego Ventura i la francesa Lea Vicens. Una cita marcada pel carisma i l’espectacularitat de Diego Ventura, màxima figura del rejoneig actual, i pel talent i la personalitat de Lea Vicens, una biòloga que curiosament és referent internacional del toreig a cavall.

El rejoneador Diego Ventura, el dissabte en À Punt
El rejoneador Diego Ventura, el dissabte en À Punt

En la retransmissió, el periodista Jorge Casals estarà acompanyat en els comentaris pel rejonejador valencià Pablo Donat, que aportarà la seua experiència i coneixement d’esta modalitat.

I este diumenge 31 de maig arriben els bous d’una ramaderia mítica com és la d’Adolfo Martín. Són uns bous que representen a la perfecció el concepte ‘torista’, que dona protagonisme a l’animal per damunt del torero, destacant la bravura, presència i integritat del bou.

L'espectacularitat dels bous d'Adolfo Martín
L'espectacularitat dels bous d'Adolfo Martín

Per tant, serà una autèntica correguda torista per als matadors Antonio Ferrera, Manuel Escribano i Paco Ureña, tres toreros experts en estes corregudes exigents i dures. Una combinació de valor, emoció i entrega que està despertant una gran expectació entre l’afició madrilenya després dels nombrosos èxits d’esta ramaderia en Las Ventas.

Antonio Ferrera torna a vore's la cara amb els bous d'Adolfo Martín
Antonio Ferrera torna a vore's la cara amb els bous d'Adolfo Martín

Una vesprada intensa, de màxima emoció i amb l’interés garantit per als espectadors en una correguda en què ningú es queda indiferent.

En esta ocasió, Jorge Casals compartirà la retransmissió amb el torero valencià Manolo Carrión, col·laborador habitual de les retransmissions taurines d’À Punt.

També et pot interessar

stats