À Punt i les universitats valencianes seleccionen 12 projectes de la segona edició del ‘Pitching’ de l’audiovisual
Creix el nombre de projectes presentats i el d'estudiants que hi participen.
La segona edició del Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes – Sector Audiovisual reunirà un total de 12 projectes de formats televisius, que han seleccionat una comissió formada per responsables d’À Punt i representants de la Universitat de València, la Universitat d’Alacant, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat CEU Cardenal Herrera.
La segona edició del Pitching Universitats Valencianes – Sector Audiovisual ha registrat un augment en la participació en les sis categories de la convocatòria. Creixement tant en el nombre de projectes presentats com en el d'estudiants que hi participen. En concret, un total de 46 projectes i 156 alumnes han contestat a la convocatòria (82 dones i 74 homes) davant dels 22 projectes i 93 participants de la primera edició. Dels projectes triats, sis corresponen a la categoria de no ficció/documentals; tres, a la de ficció; dos a la de nous formats i un a la de formats televisius. No s'ha seleccionat cap projecte per a les categories de ràdio, branded content i comunicació audiovisual.
L’objectiu d’aquesta segona convocatòria, igual que el de la primera, és detectar el talent creatiu emergent que hi ha a les universitats i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic. Aquesta edició, banda d'estar adreçada a l'estudiantat de Periodisme, Publicitat i Comunicació Audiovisual, la convocatòria s’ha ampliat als àmbits de multimèdia, branding digital, animació i videojocs. Dos dels projectes de la primera edició es van convertir en produccions per a À Punt Mèdia.
Aquest pitching de l'audiovisual valencià tindrà lloc el dimecres 5 de juny, a l’Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València, amfitriona d’aquesta segona edició. La celebració d’aquesta convocatòria audiovisual s’emmarca en la política de col·laboració entre les universitats valencianes i À Punt, concretada en diferents convenis marc en matèria acadèmica, científica i cultural subscrits per la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.
Més llegit
-
Un informe de la CGT advertix que la Generalitat coneixia el desbordament del Poio des de primera hora de la vesprada
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
L'Aemet anticipa un hivern més calorós en què el comportament de les pluges és una incògnita
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Un enginyer confirma que a les 20:41 hores va alertar la Generalitat i la CHX del desbordament de la presa de Buseo
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places