À Punt i les universitats valencianes seleccionen 12 projectes de la segona edició del ‘Pitching’ de l’audiovisual
Creix el nombre de projectes presentats i el d'estudiants que hi participen.
La segona edició del Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes – Sector Audiovisual reunirà un total de 12 projectes de formats televisius, que han seleccionat una comissió formada per responsables d’À Punt i representants de la Universitat de València, la Universitat d’Alacant, la Universitat Politècnica de València, la Universitat Miguel Hernández d’Elx, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat CEU Cardenal Herrera.
La segona edició del Pitching Universitats Valencianes – Sector Audiovisual ha registrat un augment en la participació en les sis categories de la convocatòria. Creixement tant en el nombre de projectes presentats com en el d'estudiants que hi participen. En concret, un total de 46 projectes i 156 alumnes han contestat a la convocatòria (82 dones i 74 homes) davant dels 22 projectes i 93 participants de la primera edició. Dels projectes triats, sis corresponen a la categoria de no ficció/documentals; tres, a la de ficció; dos a la de nous formats i un a la de formats televisius. No s'ha seleccionat cap projecte per a les categories de ràdio, branded content i comunicació audiovisual.
L’objectiu d’aquesta segona convocatòria, igual que el de la primera, és detectar el talent creatiu emergent que hi ha a les universitats i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic. Aquesta edició, banda d'estar adreçada a l'estudiantat de Periodisme, Publicitat i Comunicació Audiovisual, la convocatòria s’ha ampliat als àmbits de multimèdia, branding digital, animació i videojocs. Dos dels projectes de la primera edició es van convertir en produccions per a À Punt Mèdia.
Aquest pitching de l'audiovisual valencià tindrà lloc el dimecres 5 de juny, a l’Aula Magna del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València, amfitriona d’aquesta segona edició. La celebració d’aquesta convocatòria audiovisual s’emmarca en la política de col·laboració entre les universitats valencianes i À Punt, concretada en diferents convenis marc en matèria acadèmica, científica i cultural subscrits per la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Detingut a Ontinyent el principal sospitós de la desaparició d'un empresari de Bocairent
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
El colp de calor pot matar en hores: així s'ha d'actuar per a evitar-ho
-
L'autovia Torrent-València reobri al trànsit després de reconstruir el pont esfondrat el 29-O