À Punt retransmetrà l'últim partit de pretemporada del Vila-real
Serà el dissabte 7 d'agost a les 20:00 hores contra el Leeds United
À Punt Mèdia oferirà, el pròxim dissabte dia 7 d'agost, l'últim partit del Vila-real CF abans de la Supercopa d'Europa. Serà a les 20:00 hores contra el Leeds United anglés, en un partit que es jugarà a porta tancada. L'informatiu de la nit serà al descans del partit.
El partit, que comptarà amb la narració de Xavi Alberola i els comentaris de l'ex-secretari tècnic groguet Javi Valls, servirà de preparació per al duel contra el Chelsea, també de la Premier League, i serà una trobada entre jugadors que han compartit vestidor, com Coquelin i Rodrigo, en el València, o Diego Llorente i Gerard Moreno, en la selecció espanyola.
Amb aquest partit contra el conjunt anglés, l'equip que dirigeix Unai Emery tancarà una pretemporada accidentada, després que s'hagen hagut d'anul·lar algun dels partits que tenien previstos com a preparació perquè s'han detectat diversos casos de Covid-19 en la plantilla, que també va impedir la concentració a Àustria.
L'equip groguet ja ha disputat tres trobades de pretemporada en les quals va perdre amb el València i va empatar amb l'Olympique de Lió i el Llevant, i li queden per jugar, a més del partit contra el Leeds, dos més contra l'Olympique de Marsella i el Leicester.
À Punt se suma així a la pretemporada grogueta en el partit previ a la final de la Supercopa d'Europa contra el Chelsea, un dels seus duels més importants de la seua història.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes
-
L'Aemet manté la Comunitat Valenciana en avís groc per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30