À Punt retransmet pel web el partit del València Basket contra l’Osés Construcción Ardoi
A les 19:15 hores des de la Fonteta, segueix en directe l’enfrontament entre l’equip líder i el cuer en la classificació de la Lliga Endesa Femenina
Este dimecres 5 de març À Punt oferix una edició especial de La finestra esportiva a les 19:15 hores, amb l'emissió del partit de la Lliga Endesa Femenina que enfronta al pavelló de la Font de Sant Lluís el València Basket de Rubén Burgos contra l'Osés Construcción Navarra Baloncesto Ardoi. El partit es podrà veure per streaming a través del web.
Després de classificar-se per primera vegada en la història per a disputar les semifinals de l'Eurolliga, la màxima competició continental de clubs, les valencianes, líders de la classificació en la fase regular amb només tres derrotes, reben el cuer de la classificació, que només ha guanyat quatre partits dels 23 disputats.
En este moment, el combinat taronja és líder en la classificació (vint victòries i tres derrotes), seguit en segona posició per l’Spar Girona (19-4) i el Perfumerías Avenida, rival de les valencianes diumenge, com a tercer (18-5).
Per la seua banda, l’Osés Construcción Ardoi afronta un dels moments més crítics de la temporada. El conjunt navarrés que dirigeix Juancho Ferreira acumula sis derrotes consecutives (l’última, contra l’Spar Gran Canària), i és l’últim classificat.
Este partit que es juga a la Fonteta serà narrat per Josep Carbonell, que estarà acompanyat en els comentaris per les llegendes taronges Anna Gómez i Natxo Rodilla.
Més llegit
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
La Generalitat llança noves ajudes per als vehicles sinistrats en la dana
-
Sánchez descarta un avançament electoral i desafia el PP i Vox a presentar una moció de censura
-
Com es fa ... TERRA DE BOUS
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana dimarts de vesprada
-
Smoking Souls diu adeu als escenaris a Pego, on tot va començar: "Buscàvem disfrutar moltíssim del que més ens agrada, la música"