À Punt presenta la seua cançó de l’estiu
Durant el primer dia ja té més de 40.000 visualitzacions en les xarxes socials
À Punt ja té cançó d’estiu. L’espai públic de comunicació va llançar ahir 'Estem d’estiu', la cançó amb què enguany vol acompanyar els dies de calor. La peça està escrita per Toni Sánchez Panxo, del grup Zoo, i interpretada per ell mateix i per la cantant Alba Terol, veu del grup de l’Alcoià dedicat a la música jamaicana i llatina Tito Pontet.
La cançó es va publicar ahir i ja suma més de 40.000 visualitzacions en les xarxes socials d’À Punt Mèdia, principalment en Instagram, però també a través de YouTube, Facebook i Twitter. Podeu visualitzar la cançó en l’enllaç http://bit.ly/Estem_Destiu
Aquest és el segon any que À Punt llança la seua pròpia cançó d’estiu. I enguany la proposta pretén també visibilitzar la faena dels i de les professionals de les escoles d’educació especial. El vídeo de la peça, de fet, s'ha realitzat amb la col·laboració dels xiquets i les xiquetes del Col·legi d’Educació Especial Raquel Payà, que s’han implicat en la gravació del videoclip, i han gaudit i compartit un dia d’activitats musicals amb els artistes valencians.
Més llegit
-
Primera oportunitat per a ser campió
-
Fogueres i festes omplin les platges de nord a sud en una nit de Sant Joan marcada per la calor
-
Els set equips valencians, en el grup 3 de Segona Federació
-
El govern espanyol fixa en 15 anys l'edat mínima per a conduir patinets a partir de l'1 d'octubre
-
Elisa Mouliaá declara que no va voler calumniar Errejón ni fugir de la justícia
-
Quatre ferits, entre ells un xiquet d'onze mesos, en l’incendi d’un pis a Aldaia