‘À Punt et busca’ analitza dos desaparicions que han commocionat Guardamar i Cocentaina
El programa mostra també la batuda ciutadana que va mobilitzar dissabte passat més de 50 voluntaris per a trobar Manuel Navarro en Alfondeguilla
À Punt et busca aborda este dimecres 25 de febrer a les 22:45 hores dos desaparicions a Guardarmar del Segura i Cocentaina, que han generat una gran commoció i moltes preguntes sense resposta. Dos relats marcats per la incertesa, l’angoixa de les famílies i la recerca de la veritat.
Per una banda, el programa tractarà el cas de dos joves del municipi d’Abanilla (Múrcia) que es van desplaçar a la costa d’Alacant per provar una llanxa neumàtica. Durant la travessia per Guardamar del Segura, a la comarca de la Vega Baja, l’embarcació va patir una avaria i va començar a entrar aigua, quedant a la deriva mar endins. Un dels ocupants va poder ser rescatat amb vida però l’altre jove, Adrián, va desaparèixer després de llançar-se a l’aigua amb la intenció d’arribar a la costa i demanar ajuda.
Els xics són cosins germans i la investigació continua oberta. La Guàrdia Civil tracta d’aclarir què va ocórrer exactament durant aquella jornada i quines circumstàncies van envoltar la desaparició.
Els presentadors d’À Punt et busca, Juan Nieto i Mireia Llinares, oferiran també el testimoni de Consuelo, una dona de Cocentaina, que assegura que li van furtar el seu bebé després del part. Un relat marcat pel dolor i els interrogants, que planteja dubtes sobre el que va passar en aquell moment i sobre les irregularitats que ella denuncia.
Batuda ciutadana per Manuel Navarro
À Punt et busca també mostrarà la batuda ciutadana coordinada, amb la col·laboració de voluntaris i testimonis de la zona, per intentar aportar noves pistes en la recerca de Manuel Navarro, un veí de la Vall d’Uixó desaparegut des del passat mes d’octubre.
La batuda es va celebrar el passat dissabte i van participar més de 50 persones voluntàries. Manuel Navarro no va ser localitzat.
Més llegit
-
Jean-Michel Jarre, primer artista que trasllada el concert previst a la Ciutat de les Ciències després de la sentència
-
Un accident a l’AP-7 a la Vila-Joiosa provoca dotze quilòmetres de retencions cap a València
-
Victòria Rosselló declara al jutjat de la dana: "La informació permetia avisar la població amb temps per a protegir la vida"
-
Les famílies dels menors abusats en un col·legi de Torrent celebren que s’haja reobert la investigació
-
Un estudi desaconsella exposar els nounats al sol darrere de les finestres per a previndre la icterícia
-
Anticorrupció investiga l'alcaldessa de València i la presidenta del port de València per suposada prevaricació i tràfic d’influències
Més vist
Més escoltat
-
13.04.2026 | 90 minuts
-
14.04.2026 | La cuina també és ciència: Juli Peretó i Javier Buceta ens ho expliquen
-
13.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Segona Part
-
14.04.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
14.04.2026 | Cadena de valor | La inflació torna a disparar-se a la Comunitat Valenciana
-
14.04.2026 | Les notícies del migdia