Directes
Ara en la televisió
VA DE BO
Ara en la ràdio
LA VESPRADA D'À PUNT

La música de banda triomfa en À Punt Ràdio

El programa Fem Banda se situa com el programa més seguits els dissabtes en la ràdio pública valenciana amb 87.000 oients

L’espai dedicat al món de les bandes de la Comunitat Valenciana, dirigit i presentat per Imma Mateu, ha batut rècord, segons les dades de l’EGM

Imma Mateu, directora i presentadora del programa Fem banda DIRECTORA I PRESENTADORA FEM BANDA

Fem Banda, el programa d’À Punt Ràdio dedicat al món de la música i a les societats musicals de la Comunitat Valenciana, presentat i dirigit per Imma Mateu, es consolida com un dels espais més estimats i seguits de la graella. Un programa únic en el panorama radiofònic que dona veu a músics, directors/es, compositors/es, educadors/es… i a totes les persones que formen part d’un moviment cultural que definix la identitat valenciana.

La Comunitat Valenciana és i serà sempre terra de músics

Els resultats de la tercera onada de l’EGM, publicats esta setmana passada, confirmen l’estima de l’audiència: Fem Banda despunta els dissabtes amb 87.000 oients. L’espai es manté com el programa més escoltat dels dissabtes en À Punt Ràdio, un èxit que referma el seu paper com a altaveu cultural imprescindible.

De fet, cada cap de setmana connecten amb la banda sonora de la nostra terra una mitjana de 46.000 persones. Este dades mostren un increment significatiu d’oients respecte a la segona onada. El programa compta amb un equip format per Imma Mateu, presentadora i directora; Javi Doménech, en la producció; Sofia Álvarez, a l’equip tècnic; i Imma Santana, responsable de la creació de continguts i de les xarxes socials.

À Punt vol mostrar el seu agraiment a tota la gent que l’escolta cada cap de setmana i a totes les persones que han passat per ell i que han compartit la seua música, les seues històries i el seu temps.

Cada entrevista, cada visita i cada testimoni han fet possible que Fem Banda siga molt més que un programa: siga una família. “Sense vosaltres, res d’això tindria sentit. Gràcies per formar part d’este projecte i per ajudar-nos a fer-lo créixer. Seguirem celebrant la música valenciana juntes i junts, perquè la música continua sonant i nosaltres continuem fent banda” , ha comentat la directora del programa, Inma Mateu.

També et pot interessar